Повернення та гарантії
Хочеться сподіватися, дорогі наші покупці, що інформація, з якою ви зараз ознайомитеся, для вас буде марною, і вас повернення і гарантії не цікавитимуть. Тому що в цьому випадку це означало б, що товари, придбані в інтернет-магазині «Hatabych», завжди були б тільки якісними.
Ми щиро цього бажаємо, але уникнути непередбачених прикрих ситуацій, пов'язаних з якістю товару, майже нікому не вдається. Щоб переконати покупця як своїх товарів виробники встановлюють гарантії на продукцію, що випускається.
Гарантії на товар, куплений у Hatabych, встановлюються його виробником і для кожного терміни індивідуальні.
Якщо товар виявився не якісним, його можна поміняти на інший або повернути свої гроші в інтернет – магазині «Hatabych». Врахуйте, зробити це можна тільки після того, як вже було звернення до сервісного центру (офіційний) і є висновок про те, що товар не був у використанні та не порушено вимог закону, що діє у цьому випадку.
Щоб уникнути непорозумінь, пов'язаних із поверненням та гарантією на товар, не забувайте спочатку звертатися до сервісного центру. Варто також зазначити, що повернення товару або його заміна може бути здійснена за умови його цілісності та в строк не пізніше ніж 14 днів з часу його придбання (день покупки не враховується). Крім цього мають бути дотримані такі вимоги:
Збережено документи, що підтверджують купівлю товару, а також є гарантійний талон та інструкції.
Товарний вигляд не змінено і залишилася цілісною його упаковка, всілякі наклейки (якщо вони були), ярлики
Товар не повинен (навіть нетривалий час) вживатися.
Якщо йдеться про мобільний телефон, то з нього не повинно здійснюватися дзвінків, крім тестового. Вимога до фотоапаратів ідентична, можна зробити лише тестове фото.
Наскільки точно дотримувалися цих вимог, визначить сервісний центр та видасть свій висновок.
Якщо у висновку буде визначено, що товар був деформований, то можна забути про можливість його обміну, але якщо термін гарантійного обслуговування не закінчився та пошкоджень не виявлено, сервісний центр прийме товар на гарантійне обслуговування.
Ви можете обміняти або повернути товар упродовж 14 днів після покупки. Це право гарантує вам Закон про захист прав споживача.
Щоб використати цю можливість, будь ласка, переконайтеся, що:
товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, на лічильнику телефону не більше 5 хвилин розмов, програмне забезпечення не зазнавало змін тощо.
товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки
збережено всі ярлики та заводське маркування
Якщо товар не працює, обмін або повернення товару проводиться тільки за наявності укладання сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені
Буває ще й третій вид ув'язнення – це коли пошкоджень немає, (шлюб заводський), тоді можна обміняти товар, у магазині, на інший товар, або отримати за нього гроші.
У разі обміну пам'ятайте про терміни обміну та вимоги до товару, який потрібно обміняти, та які описані вище.
Не забувайте, що відповідно до закону продавець зобов'язаний доставити бракований товар своїм транспортом у сервісний центр і назад.
Але також звертайте увагу на той факт, що поширюється це правило лише на великогабаритний товар із вагою понад п'ять кілограмів. До 5 кг доставку здійснює покупець власними силами.
Щоб уберегти вас від зайвого клопоту в майбутньому, (які можуть виникнути) при прийманні купленого вами товару, ретельно його оглядайте у присутності експедитора або кур'єра, звіряйте комплектацію. Зробити це можна, подивившись у посібник з експлуатації.
Якщо комплектація неповна з нашої вини, ми обов'язково доповнимо відсутні деталі.
На завершення хочеться ще раз побажати і покупцям і продавцям не мати проблем із товаром, а якщо проблема все ж таки виникла, то в будь-якому випадку залишатися ввічливими та керуватися для вирішення проблеми Законом про захист прав споживача.
Вдалих покупок!